KKK E-pood - cheri.ee

KKK E-pood - cheri.ee

KKK E-pood - cheri.ee

KKK E-pood - cheri.ee

KKK E-pood - cheri.ee
KKK E-pood - cheri.ee
Kategooriad

KKK E-pood


Kas kasutajaks registreerumine on kohustuslik, et tellimust esitada?
Ei ole kohustuslik.




Kui kiiresti jõuavad ostetud kaubad kohale?
Tasutud tellimus saadetakse kliendile 48 tunni jooksul. Reeglina jõuab toode kliendini 2-4 tööpäevaga pärast raha Cheri Ilustuudio OÜ arvele laekumist.

Kohaletoimetamine >>



Kas ma saan kaubale ise järgi tulla?
Jah, tellitud ostule on võimalik ise järele tulla meie ilusalongi Tallinnas aadressil: Sütiste tee 30, Tallinn.
Ilusalong avatud:
E-R 10-19
L 10-18
P 10-17




Kas Cheri.ee e-poes müüdav kaup on originaal?

Jah, müüme ainult originaalkaupa. Oleme Tradehouse OÜ ametlik partner, ehk kaubad tulevad otse tootjatelt.




Mis riikidesse on võimalik Cheri.ee kosmeetikapoest tellida?
Hetkel saadame tellimusi Eesti, Soome ja Venemaale.

Kohaletoimetamine >>



Kas tooteid on võimalik tagastada?

Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Pöörame Teie tähelepanu, et vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole Tarbijal taganemise õigust kaubale, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada. Muu hulgas ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga kosmeetikatooted ja parfüümid.
Kaupa on võimalik 14 päeva jooksul tagastada, kui:
1. Kaup ei vasta tellimusele
2. Kaup on saanud transpordi käigus kahjustada
3. Kaubal on praak 

Kauba tagastamine >>



Millal saan tagastatud kauba eest raha tagasi?
Tagastame Teile tellimuse eest tasutud raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kauba kätte saamist ja üle kontrollimist.




Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-posti aadressile?
Peale tellimuse tegemist ning maksmist peaksite saama mõne minuti jooksul tellimust kinnitava e-maili. Oluline on sisestada korrektne e-maili aadress. Kui Te ei ole e-maili saanud, palun kontrollige oma rämpsposti. See esineb peamiselt gmail.com ja mail.ru kasutajatel.




Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasite, et tellimuses on viga, saate seda muuta koheselt peale ostu sooritamist. Tellimuse muutmiseks saatke kiri aadressile info@cheri.ee   




Kuhu sisestada sooduskoodi?
Sooduskood tuleb sisestada ostukorvis enne maksma minemist. Toodete loetelu all on väli "Sisesta sooduskupong" ja vajutage "Uuendage". Soodustus kajastub paremal veerus allahindluse all.




Miks mulle raha on tagastatud?
Mõnikord juhtub nii, et me ei saa tellitud kaupa tarnida, juhul kui tellitud kaup on otsas laost. Me pakume sellisel juhul alati välja mõne alternatiivse sarnase kauba, kuid teeme ka endast oleneva, et raha saaks võimalikult kiiresti tagastatud.




Kas on võimalus osta kaupa järelmaksuga?
Jah on, selleks: 
lisa tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisiks: ESTO järelmaks või ESTO 3.

ESTO järelmaksu tavatingimused on järgmised:
• Laenusumma alates 36 kuni 10 000 eurot 
• Intress alates 0% kuni 11.90%
• Lepingutasu alates 0 eurost
• Periood kuni 4 aastat

Rohlem info >>

ESTO 3 tavatingimused on järgmised:

• Tasudes enda ostukorvi maksumuse täies ulatuses ja õigeaegselt kolme kuu jooksul koos lepingutasuga, loetakse järelmaksuleping edukalt tasutuks ning lõppenuks.
• Kuutasu kujuneb ostukorvi maksumuse jagamisel kolmeks võrdseks osaks, lisandub ühekordne lepingutasu.
• Minimaalne ostukorvi summa ESTO 3 makseviisi kasutamisel on 60 EUR.
• ESTO 3 saavad taotleda kõik 18-70 aastased Eesti Vabariigi kodanikud.

Rohlem info >>



Ma maksin raha oma tellimuse eest puhkepäeval või riigipühal. Millal tellimusega tegelema hakatakse?
Riigipühadel ja puhkepäeval tehtud tellimustega hakkame tegelema esimesel tööpäeval.




Kas minu telefoninumber, e-mail ja muud isikuandmed võivad sattuda kolmandate isikute kätte?
Kindlasti mitte. Me säilitame sinu andmed ja info ostu kohta, kuid me ei levita neid, ega kasuta neid muul otsatarbel, kui tellimuse täitmiseks. Garanteerime andmete konfidentsiaalsuse.

Privaatsuspoliitika >>



Unustasin oma konto salasõna või soovin oma andmeid muuta. Kuidas edasi toimin?
Kui olete juba registreerunud kasutaja, kuid unustanud parooli, siis vajutage nupule "Logi sisse" ning seal avanevas aknas nupule „Unustasid salasõna?”. Avanenud lehel sisestage tühja lahtrisse registreerimisel kasutatud e-maili aadress. Seejärel vajutage nuppu „Saada”.

Teie e-posti aadressile saadetakse edasised juhised parooli muutmiseks.

Telli parimad pakkumised oma e-postiIga päev uued pakkumised!
cheri.ee @ 2021 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper