Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

a) Müügitingimused kehtivad cheri.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Cheri Ilustuudio OÜ (edaspidi Cheri.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
b) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Cheri.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
c) Cheri.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Cheri.ee veebilehel.



2. Hinnad

a) Ostudel mille toodete kogusumma jääb alla 28 € lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile. SmartPost 2.99 €, Omniva 2.99 €, Eesti Post 3.69 €, DPD kullerteenus 3.99 €, Itella SmartPost Soome 11.0 €.
b) Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest). 



3. Tellimuse vormistamine
 
Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
1. Valige menüüst tootekategooria.
2. Valige sobivad tooted ja lisage ostukorvi.
3. Kui kõik vajalik on ostukorvis, siis valige kuidas soovite kaupa kätte saada.
4. Kinnitage tellimus.
5. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-posti aadressile arve, mis tuleb tasuda.
6. Maksmine toimub pangaülekandega Cheri Ilustuudio OÜ arveldusarvele. Maksetähtaeg on 7 päeva. Kui selle aja jooksul pole arve tasutud, siis tühistatakse tellimus automaatselt.


4. Müügilepingu jõustumine

Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.
Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Cheri Ilustuudio OÜ arveldusarvele.


5. Kohaletoimetamine
 
Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Cheri.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Cheri.ee logistikapartneritele.
Tööpäevadel enne 12.00 esitatud ja makstud tellimused saate kätte juba järgmisel päeval. Saartel võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 päeva. Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Cheri.ee klienditugi Kliendiga kokku sobiva tarneaja.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume hoolega üle kontrollida kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.
Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
Cheri.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Cheri.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
 

6. Tagastamisõigus
 
 
Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 
Pöörame Teie tähelepanu, et vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole Tarbijal taganemise õigust kaubale, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada. Muu hulgas ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga kosmeetikatooted ja parfüümid.


Kaupa on võimalik 14 päeva jooksul tagastada, kui:
1. Kaup ei vasta tellitule
2. Kaup on saanud transpordi käigus kahjustada
3. Kaup on praak 

Ülaltoodud juhtudel palume saata teade e-postiga aadressil info@cheri.ee  ja meie esindaja võtab Teiega ühendust, et kokku leppida kauba ümbervahetamine või tagastamine. Tagastamiskulud kannab klient.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Kui pudel, tuub või purk on kasvõi ükskord avatud, siis sellist kaupa vahetada ei saa.


7. Vastutus

a) Cheri.ee vastutab Teie ees ja Teie vastutate Cheri.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

 
8. Vääramatu jõud
 
Cheri.ee ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Cheri.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

 
9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
 
Cheri.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.


10. Pretensioonide esitamise kord
 
Cheri.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
 
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@cheri.ee.
Pretensioonis tuleb ära märkida:
1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;
2) Kaebuse esitamise kuupäev;
3) Kauba puudus;
4) Cheri.ee esitatav nõue;
5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
 
Cheri.ee vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Cheei.ee ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Cheri.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

 

AVALEHT      KÕIK TOOTED     JUUKSED      KEHA     NÄGU    MEIK     BRÄNDID     EHTED    ILUSALONG    TELLIMUSINFO    MÜÜGITINGIMUSED   KONTAKT